קרדיט: Jaap Arriens/NurPhoto דרך Getty Images
מארק צוקרברג היקר: ברכות כנה על הרווח100 מיליון משתמשיםבשבוע הראשון של האפליקציה החדשה והמסקרנת שלך,חוטים! כבוד כנה עלמאבדים מחצית מהמשתמשים הפעילים היומיים שלך- כולל, באי רצון, אותי - בשבוע השני!
אני יודע, אני יודע, כמו רוב מייסדי עמק הסיליקון האופטימיים חסרי המרפא, אתה נוטה להתמקד במספר הראשון המפואר ולדאוג פחות לגבי השני. בנסיבות אחרות, אתה צודק לעשות זאת. זה עתה עשיתם היסטוריה טכנולוגית עם המהירות של ההורדות הללו. למרות הירידה, עדיין יש לך 25 מיליון משתמשים פעילים בשבוע השני. זה לא כלום! "אני בטוח ש-Threads בדרך טובה",אתה כתבתביום שבו התפרסמה חדשות הירידה. "הרבה לפני מה שציפינו."
אבל זה העניין, זאק. אלו אינן נסיבות נורמליות, ואין להקל ראש בירידה הדרמטית ב-DAUs. זה צריך להיות קלקסון בהיר ורעוע במוח שלך. או ש-Threads מנצח מהר, או שהוא לא מנצח בכלל. או שהשירות הזה הוא המקור לכל מה שחדש ומשעשע ומגניב, או שהוא יתסכל וידמם את כל המשתמשים ששווה לעקוב אחריהם ויהפוך לעיסה מלאה במותגים כל כך מהר שהראש שלך יסתובב.
אני יודע שכבר מזמן נטשת את הסיסמה הזו של נעוריך הפזיזים יותר, אבל אם אי פעם היה זמן ל"לנוע מהר ולשבור דברים"הזמן הזה הוא עכשיו. והדברים האלה הם פיקות הברך שלהטוויטר הרעיל של מאסק.
בעצם, תרצו או לא, אתם במלחמה קרה וירטואלית עם מאסק. כמו במלחמה הקרה של IRL, אתה נלחם על הלבבות והמוחות; בני ברית ותדמית הם הכל. בניגוד למלחמה הקרה של IRL, זה יוסדר תוך שבועות, לא שנים. המשתמשים החזקים של עולם המיקרובלוגינג - 20 אחוז מהמשתמשים שבדרך כלל יוצרים 80 אחוז מתוכן מעניין בכל מקום, לשימושכלל ישן יותר מהמדיה החברתית- חסרי סבלנות שהמלחמה הזו תיגמר כדי שיוכלו לחזור לעצב פוסטים חביבים על הקהל בכל שירות שינצח.
בעצם, תרצו או לא, אתם במלחמה קרה וירטואלית עם מאסק.
"הפוקוס בשאר השנה הוא שיפור היסודות והשמירה", כתבת ב-Threads. לא, זאק, הפוקוס לשארית השנה הזו צריך להיות התנאים הנכונים כךאגדת הטוויטר דריליפרסם שוב ב-Threads. "אני כבר יכול להגיד שהאתר הזה טוב", הוא פרסם לפני שבוע, "מכיוון שהפיד שלי הוא 99 אחוז אנשים שאני לא עוקב אחריהם ולא רוצה לעקוב אחריהם." זה קרוב ככל שדריל מגיע לאישור.
הבעיה היא שדריל לא פרסם ב-Threads מאז - ופרסם עשרות ציוצים באותו זמן. אתה עשוי להיות מופתע מכמה משתמשים פשוט ימשכו לאיזה שירות שתבחר דריל בטווח הארוך.
מהירות אור ניתנת לריסוק
הסוד להצלחת Threads
כרגע יש לך את תשומת הלב של המשתמשים החזקים, כי רובם שונאים את מאסק ואת הישויות הקשות-ימין שלו עם תשוקה כזו שהם מוכנים להתעלם מהבלגן הרב שלמטא. היריבה שלך, חיבב הרס עצמי שנוטה בך תנודות פראיות, הוא איש יחסי הציבור הטוב ביותר שלך! כמה מנהיגים טכנולוגיים מקבלים הזדמנות כזו?
עם זאת, מה שמשתמשי הכוח לא מוכנים להתעלם מהם, הם סימנים שלא אכפת לך מהם או שאתה לא מבין את תרבות הפליטים בטוויטר שהם הטילו יחד באותו שבוע ראשון. "טוויטר נחמד" היה הביטוי שהתעסק בו רבות. חשבונות מרושעים ששוחזרו על ידי מאסק זכו ליחס מביך, וכך גם משפיעני האינסטגרם שגנבו בדיחות ישר (כולל אחד שגנב אתציוץ "נרות".מדריל, כאילו לא נשים לב).
הייתי מראה לך דוגמאות אלו ואחרות ל-Twitter-on-Threads נחמדים שאספתי באפליקציה מאז יומה הראשון. אבל אני לא יכול, כי במהלך כתיבת הסיפור הזה, גיליתי עובדה חדשה ובלתי רצויה עבורי על שרשורים: אין דרך לראות את הלייקים שלך! בטוויטר, זאק, ככהרבים מאיתנו מסמנים ציוצים מעניינים. עכשיו אני יודע שאני לא יכול לגשת אליהם, הרצון שלי לפתוח את אפליקציית Threads לפני שאפליקציית טוויטר תדעך משמעותית. אני יכול להתפתות לחזור רק על ידי הידיעה שרשימת הלייקים שלי - או טוב יותר, תכונת "סימניות" - נמצאת על מפת הדרכים של המוצר ותגיע בקרוב.
אני יודע שיש לך ראש אינסטגרם אדם מוסרי בחוץ ב-Threads מדבר במעורפל על תכונות עתידיות -ואנחנו מחכים במיוחד לכלי הנגישות האלה. הוא צריך להכפיל את העדכונים האלה, ואתה צריך להצטרף לדיון. אל תצחיק את עצמך שאתה יכול להפוך ליריב מעניין בטוויטר שמציג רק נורמות אינסטגרם; הם לא יודעים איך פועלים פוסטים בטקסט. אם הילדים המוזרים יובילו את התוכן, המיינסטרים יבוא בעקבותיו.
ואיך שומרים על הילדים המוזרים? אתה מבוגר מספיק כדי לזכור את סטיב באלמר של מיקרוסופט מזנק על במה מרכזית וצועק "מפתחים, מפתחים, מפתחים." המנטרה שלך צריכה להיות "תכונות, תכונות, תכונות."הוסף את כל האפשרויות!מבטיח הכל! זחילת תכונת סיכון (כי במקרה זה, יותר התאמה אישית טובה יותר)! יותר מכל, הרגיעו את פליטי הטוויטר שהם לא ירגישו את הכאב חסר התכונות עוד הרבה זמן. האנימוס נגד מאסק כל כך גדול שנוכל להחזיק מעמד אם רק נדע כמה זמן.
הוסף את כל האפשרויות! מבטיח הכל! זחילת תכונת סיכון (כי במקרה זה, יותר התאמה אישית טובה יותר)!
Hashtags, עדכון כרונולוגי הפוך, ממשק אינטרנט, DMs, הסתכלות על הלייקים שלנו: גרסה כלשהי של תכונות פלטפורמת מיקרובלוגינג הליבה האלה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. אף אחד מהם לא כולל המצאה מחדש של הגלגל, בלשון המעטה. צעיר יותר אתה כנראה יכול לקודד הכל בליל חדר מעונות אחד עם פיצה, לא?
לכל הפחות, מטה צריכה לקנות מספיק פיצה בשעות הלילה המאוחרות ולשלם מספיק למהנדסים (אולילהעסיק מחדש חבורה של המפוטרים) כדי שה-Twitter Killer שלה יגיע במלוא המהירות עד ליום העבודה. לאחר מכן, כולנו נתחיל שוב לשים לב יותר לרשתות החברתיות, כמו שנהגנו לשים לב ללוח הזמנים של הסתיו של הטלוויזיה.
אם מספרי המשתמשים הפעילים היומי שלך ממשיכים לרדת בסתיו, זה שווה ערך לסרט שפרסם מספרי קופות גדולים בשבוע הראשון ואז יורד באופן דרמטי בשבוע השני. תפיסה לא הוגנת אך נפוצה תתקשה בקרב קהל הטוויטר הכל כך חשוב: Threads לא עושה לנו את זה, Threads מת. או לפחות זה על הקרח כמומסטודוןוBlueSky.
כתבתי בסתיו שעבר עלכמה קשה אפילו לאלון מאסק להרוג את טוויטר, מכיוון שהשירות מהווה מרכז כובד כה גדול עבור כל כך הרבה מקצועות מבוססי מידע. לרוב, אני עומד מאחורי מה שכתבתי - אבל בהחלט לא ציפיתי שתמנף את אינסטגרם כדי להגיע לקנה מידה כזה מהר. בראבו, עכשיו סיים את העבודה.
לחלופין, כדי לנוע מהר ולמעוך שני ציטוטים מתוכםאחד מזכייניות הסרטים האהובות עלינו: ירייה נהדרת, ילד. אל תהיה שחצן. עכשיו בואו נפוצץ את הדבר הזה כדי שכולנו נוכל ללכת הביתה.
כריס הוא עיתונאי טכנולוגיה, בידור ותרבות ותיק, מחבר "איך מלחמת הכוכבים כבשה את היקום", ומנחה שותף של הפודקאסט של דוקטור הו "משוך לפתיחה". כריס, שהגיע מבריטניה, התחיל בתור עורך משנה בעיתונים לאומיים. הוא עבר לארה"ב ב-1996, והפך לכותב חדשות בכיר ב-Time.com שנה לאחר מכן. בשנת 2000 הוא מונה לראש הלשכה של סן פרנסיסקו במגזין טיים. הוא שימש כעורך בכיר עבור Business 2.0, ועורך בחוף המערבי עבור Fortune Small Business and Fast Company. כריס הוא בוגר מכללת מרטון, אוקספורד ובית הספר לעיתונות של אוניברסיטת קולומביה. הוא גם מתנדב ותיק ב-826 Valencia, תוכנית הצהרונים הארצית שנוסדה על ידי הסופר דייב אגרס. ספרו על ההיסטוריה של מלחמת הכוכבים הוא רב מכר בינלאומי ותורגם ל-11 שפות.
ניוזלטרים אלה עשויים להכיל פרסומות, עסקאות או קישורי שותפים. בלחיצה על הירשם, אתה מאשר שאתה בן 16+ ומסכים לנותנאי שימושומדיניות פרטיות.